111days....buatkan aku terpana sebentar dan aku rasa tak percaya pon ada...Dah lama aku dah tak menulis....mencoretkan sesuatu pun
Aku dah malas... tapi sejak terjadi suatu peristiwa membuatkan aku terfikir kembali...
Tak semua yang kita inginkan kita akan dapat..
Selalu jugak aku baca orang yang selalu tulis gini...
Tapi...
Aku tak ambil endah pun....
Apapun benda dah nak jadi....
So.. ayat nila buat orang2 yang pasrah....
Macam aku...tapi taklah frust menonngeng....kena pandai coverline la...hihihihi =)
Akak 2 bilik aku semua nak tau kenapa...asal aku malam tu lepas balik camping mcm org mati laki jer....
aku tak tau nak kata apa-apa...
so akak 2 sekelian....kat sini aku nak jelaskan lah....
tau tau macamnaleh terjadi..tapi aku ni jenis suka cakap berkias...
so pengalaman banyak mematangkan aku...
bak kata KBD aku...
’’selalunya lelaki yang baik akan dapat perempuan yang baik’’
Em ... sabo jela....
Sambung balik la citer aku yang tergendala tadi...
Semua org nampak aku ok... 2 luaran jer...
Tp dalam hati ALLAH je lah yang tau...
X kan aku nak suruh die kawin ngn aku...
Dah x de jodoh ...
Nak buat macamnana...
So aku doakan kepada insan teersebut... semoga berbahagia hingga ke akhirat kelak....
Aku dah ok sekarang ni....
Bukan senang nak pujuk hati ni...so aku decided nak blik kg...
Sempena cuti study week ni….
Cool la sikit ati aku...
Dari dok teringat je...
Thank 2 ALLAH ...coz dah tunjukkan aku perkara yang aku mintak selama ni...
Aku tau walau apapun yg terjadi mst ada hikmahnya....
So lepas ni aku mesti dapat yang lagi ok kan?????
Hhuhuhuhuhu =)
Perasan jela yang lebih....
Tapi x per ... bak kata cik DAYAH...
’’berangan kan free x payah bayar...so berangan jela....”
So d conclusion is....
FORGET IT jela...
Cakap mulut senangla... tp serius aku cakap ni...
Ni tips2 la sesiapa yng tengah frust ni...
Korang nak tau x yang aaku ni hanya frust dalam masa seminggu je...
Aku pon x caya... tapi 2 la,…
Bila kita ingat yang ALLAH ada dengan kita ... x kira apa keadaan pon...
Ofkos ALLAH will help us….
Aku x tipu…
Sebab 2 la aku kool je....
Aku igat yang ALLAH ada dengan aku...
And one thing....
CIK DAYAH remember me…
‘’ingat ALLAH dan sebutlah namanya banyak kali...nescaya hati kita tenang....’’
So memang betol la benda 2….
Cuba la korang test try n cuba….
Cool je la pas2….ok lah...
Ni jelah la aku nak post dalam entry kali ni....
Esok 2 masih ada lagi sinar dan bingkisan EPISODE hidup ni yang aku nak coretkan ....
Daaaaaaaaaaaaaa...
Assalamualaikum...